Uyga yo’naltirilgan tarmoq boshqaruv kompaniyasi Dina 7 million dollar yig’adi
Dina – uy va jamoat xizmatlari uchun raqamli tarmoq boshqaruv kompaniyasi – yaqinda 7 million dollarlik moliyalashtirish bosqichini yopdi.
Davrani Osage Venture Partners va First Trust Capital Partners mavjud investorlari ishtirokida venchur kapital investori First Analysis olib bordi.
Dina, shuningdek, SCAN Groupni o’z investorlaridan biri deb biladi. Tashkilot dekabr oyida Dinaga strategik sarmoya kiritdi.
Dina biznes modelining bir qismi sifatida kompaniya Medicare Advantage va Managed Medicaid kabi hukumat tomonidan homiylik qilinadigan sog’liqni saqlash rejalari bilan ishlaydi.
“Bizning texnologiyamiz sog’liqni saqlash rejalari va ularning shartnoma bo’yicha provayderlari va sotuvchilar tarmog’i o’rtasida uy sharoitida sog’liqni saqlash, hospis va DME kabi an’anaviy o’tkir tibbiy yordam xizmatlaridan tortib, tibbiy bo’lmagan xizmatlargacha bo’lgan barcha narsalar uchun kanal bo’lib xizmat qiladi”, – Ashish V. Shah. , Dina asoschisi va bosh direktori, Home Health Care News nashriga aytdi. “Shaxsiy parvarish, uyni o’zgartirish, ovqatlanish kabi narsalar, Medicare Advantage uchun qo’shimcha imtiyozlar yoki boshqariladigan Medicaid rejalari uchun LTSS ostida topilgan narsalar.”
Dina-ning ushbu sog’liqni saqlash rejalaridagi asosiy foydalanuvchilari parvarish koordinatorlari bo’lib, ularning vazifasi o’z a’zolarini provayder xizmatlariga moslashtirishdir. Kompaniyaning platformasi ushbu foydalanuvchilarga narx va sifat maqsadlariga erishishga yordam beradigan vosita sifatida o’z a’zolarining ushbu xizmatlar bilan qanday rivojlanayotganini kuzatish imkonini beradi.
Dinaning hozirgi biznes modeli – bu kompaniyaning o’tmishdagi iteratsiyalaridan siljish.
“Bizning asosiy pul to’laydigan mijozimiz – bu sog’liqni saqlash rejasi, biz endi uydagi provayderlardan to’g’ridan-to’g’ri to’lamaymiz va bu biz rivojlana boshlagan narsadir”, dedi Shoh. “Biz provayderlar allaqachon chegaralanganligini aniqladik. Biz haqiqatan ham ularga yordam berishimiz, qo’llab-quvvatlashimiz va yanada strategik sherik bo’lishlariga yordam berishimiz kerak. SCAN kabi hamkor yoki boshqa turdagi sog’liqni saqlash rejasi mijozlari bilan buni qilish biz uchun ancha oson edi.
Shohning ta’kidlashicha, o’zining oldingi moliyalash bosqichi bilan Dinaning maqsadi hukumat tomonidan homiylik qilinadigan sog’liqni saqlash rejalariga xizmat ko’rsatishda biznes imkoniyati mavjudligini isbotlash edi. O’shandan beri kompaniya o’z mijozlari ro’yxatini tuzishga muvaffaq bo’ldi.
Bu vaqt ichida Dina xavfsizlik nuqtai nazaridan “yuqori ishonch” ga erishishga ham e’tibor qaratdi. Bu avvalgi moliyalashtirish bosqichidagi mablag’lar hisobidan mahsulot operatsiyalari va infratuzilmasiga mazmunli sarmoya kiritishni anglatardi.
“Bizni B seriyasiga moslashtirgan ikkala narsa ham mavjud [funding round], biz haqiqatan ham tijoriy funktsiyamizni yaratishga intilamiz”, dedi Shoh. “[We’ll] mahsulotimizga, balki o’sib borayotgan Medicare Advantage xizmatiga xizmat ko’rsatish va Medicaid maydonini yoki Maxsus Ehtiyojlar Rejalari atrofidagi ikkalasining kesishishini boshqarishga imkon beruvchi savdo va marketingga sarmoya kiriting.
Oldinga qarab, Dina uzoq muddatli o’sishni ko’zlaydi.
“Biz A seriyamizni o’tkazganimizda, biz taxminan ikki-uch shtatda bo’lganmiz”, dedi Shoh. “Endi biz 10-damiz va kelgusi 12-24 oy ichida bu yerda kengroq geografik ishtirokimizni ikki baravar oshirishni kutmoqdamiz. Bozordagi mavjudligimiz nuqtai nazaridan biz katta o‘sishga erishdik. O’ylaymanki, kelgusi 18-24 oy ichida xizmatlarning ko’rinishini ochish va o’zaro ishlash va ilg’or tahlillarga chuqurroq kirib borish – bu biz radarimizga qo’yamiz.
#Uyga #yonaltirilgan #tarmoq #boshqaruv #kompaniyasi #Dina #million #dollar #yigadi